jueves, 22 de agosto de 2013

BANDEIRA DE TRAIÑEIRAS MARINA CABO DE CRUZ

BARBANZADEPORTES
Boiro suma otra regata oficial con la Bandeira Marina Cabo de Cruz
JAVIER ROMERO
RIBEIRA / LA VOZ  22 de agosto de 2013

La Liga Galega de Traiñeiras (LGT) ha puesto sus ojos en Barbanza para seguir creciendo con la creación de una nueva regata que tendrá lugar en Cabo y que será puntuable para la LGT B. El domingo, a las 111.30 horas, será la primera edición de la bautizada como Bandeira de Traiñeiras Marina de Cabo Cruz. Y es que esta entidad crucense sigue volcada con la organización de numerosos eventos deportivos.
La cita fue presentada ayer en el casa consistorial de Boiro por el presidente del Club de Remo de Cabo da Cruz, Mario Vidal, y el alcalde, Juan José Dieste, que aprovecharon la ocasión para dar a conocer los detalles de la vigesimotercera edición de la Bandeira de Traiñeiras Concello de Boiro, que también será el domingo (12.00 horas) en el puerto crucense.
Ambas pruebas tendrán el mismo recorrido. El campo de regatas tiene una extensión de 5.556 metros, lo que equivale a tres millas náuticas, que los remeros completarán en cuatro largos. Cabo da Cruz ejerce de anfitrión. Ni la embarcación que saldrá en la Liga A, ni la que compite en la B, Náutico Boiro-Cabo B, tienen bajas. El presidente del club crucense, Mario Vidal, explicó que los remeros de las dos traineras tienen una motivación extra al competir en casa y ser la última cita de la temporada. El regidor boirense, por su parte, también felicitó a Cabo por sus éxitos recientes y le deseó lo mejor para las pruebas del domingo.


REMANDO NA BOA DIRECCIÓN, MANOLO CHICOLINO EN BARBANZA DEPORTES
ONáutico de Boiro-Marina de Cabo de Cruz é un soño que custou máis dunha década ver convertido en realidade. Dende o principio, cando só era un proxecto e non había ningún amarre na auga, tíñamos moi claro que a promoción do deporte en xeral, e do realizado polos máis pequenos en particular, tiña que ser unha das patas que sustentará o concepto da entidade. Por iso, saber que Boiro xa ten a súa segunda Bandeira de traiñeiras puntuable para a Liga galega, e que leva o nome do noso club, non fai máis que enchernos de orgullo. O primeiro por seguir levando o nome do concello de Boiro e a poboación crucense máis alá do noso territorio. E o segundo por facelo coincidir cunha festa que para nós é sinónimo de crecemento e riqueza, como é a dedicada ao mexillón. Serán tres días de festa que, o domingo, chegará ao seu prato forte, coa disputa de dúas regatas tan importantes para os boirenses e crucenses en particular e para os babanzóns en xeral.

No hay comentarios:

Publicar un comentario